Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Est Média
Verzió: 3  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2011-04-17 16:02:10
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Az Est Média cégcsoport küldetésnyilatkozata


Ez a szócikk a Pesti Est ingyenes programmagazint kiadó cégcsoportot mutatja be, amelyet 15 év működés után, 2007-ben felvásárolt az Econet Nyrt. A tőzsdei cég az akvizíció után már szélesebb formában is használta a bejáratott Est nevet: médiatevékenységét [Est Media Group] (EMG) néven egy cégbe szervezte, reklámértékesítését EMG [Sales House] néven folytatta, míg végül magát az Econetet is átkeresztelték Est MEDIA Vagyonkezelő Nyrt.-vé.


 

Az Est Média kategóriájában Magyarország piacvezető és folyamatosan fejlődő cégcsoportja, mely egyedülállóan kiterjedt, sokoldalú (nyomtatott, elektronikus és beltéri) médiahálózatával mindig pontos és teljes körű [információ]t nyújt a kultúra, a szórakoztatás és a szabadidő eltöltésének aktuális lehetőségeiről, programjairól.
Mindehhez innovatívan biztosít országos lefedettséggel terjesztett modern, dinamikus, nyitott, független és kreatív [médium]okat. Az Est Média csapata folyamatosan törekszik olyan [média]formátumokat, illetve kiegészítő [kampány]elemeket alkalmazni, amely mind a partnerek, mind a [célcsoport]ok, mind pedig az Est Média számára értéket teremtenek.

 

Est Média - A Pesti Est márkanév kiteljesedése


A felvásárlás előtti Est Média cégcsoport küldetésnyilatkozata:

 

"Az Est Média kategóriájában Magyarország piacvezető és folyamatosan fejlődő cégcsoportja, mely egyedülállóan kiterjedt, sokoldalú (nyomtatott, elektronikus és beltéri) médiahálózatával mindig pontos és teljes körű [információ]t nyújt a kultúra, a szórakoztatás és a szabadidő eltöltésének aktuális lehetőségeiről, programjairól.
Mindehhez innovatívan biztosít országos lefedettséggel terjesztett modern, dinamikus, nyitott, független és kreatív [médium]okat. Az Est Média csapata folyamatosan törekszik olyan [média]formátumokat, illetve kiegészítő [kampány]elemeket alkalmazni, amely mind a partnerek, mind a [célcsoport]ok, mind pedig az Est Média számára értéket teremtenek."

 

 

Az Est Média egykori tulajdonosai: Melis András és Lang András.



A 2007-ben 15. éves fennállását ünneplő Pesti Est ingyenes fővárosi szabadidő és programmagazin, mára már valóban a fiatalok első számú programmagazinjává, a mindennapok részévé vált, valamint az évek során nagyon komoly ismertségre tett szert. Ennek eredményeképpen 2004 végén a több ezer magyar [márkanév] közül az elsők között kapta meg a [Superbrands] nemzetközi hálózat [marketing]-szakmai minősítését.
A lap és készítőinek fő célkitűzése mit sem változott az évek alatt. A Pesti Est - a hasonló médiatermékek közül egyedüliként - elsőrendű feladatának tartja a kultúra valamennyi szeletére kiterjedő programok rendszerezett, a teljesség igényével történő közvetítését és népszerűsítését az olvasók felé. Így tehát a kezdetben csupán moziműsorra specializált Pesti Est mára a kultúra valamennyi területét felöleli, a mozik műsora mellett helyet kapnak benne többek között a színházak, a szórakozóhelyek programjai, a kiállítótermek műsora valamint az aktuális heti sport- és szabadidős rendezvények, ezen felül a "minden más" kulturális eseményekre vonatkozó ajánlók is.

Est Média - A Pesti Est márkanév kiteljesedése

 

Az eladásakor, azaz 2007-ben 15. éves fennállását ünneplő Pesti Est ingyenes fővárosi szabadidő és programmagazin, addigra a fiatalok első számú programmagazinjává, a mindennapok részévé vált, valamint az évek során nagyon komoly ismertségre tett szert. Ennek eredményeképpen 2004 végén a több ezer magyar [márkanév] közül az elsők között kapta meg a [Superbrands] nemzetközi hálózat [marketing]-szakmai minősítését.
A lap és készítőinek fő célkitűzése mit sem változott az évek alatt. A Pesti Est -  hasonló médiatermékek közül elsőként - elsőrendű feladatának tartja a kultúra valamennyi szeletére kiterjedő programok rendszerezett, a teljesség igényével történő közvetítését és népszerűsítését az olvasók felé. Így tehát a kezdetben csupán moziműsorra specializált Pesti Est mára a kultúra valamennyi területét felöleli, a mozik műsora mellett helyet kapnak benne többek között a színházak, a szórakozóhelyek programjai, a kiállítótermek műsora valamint az aktuális heti sport- és szabadidős rendezvények, ezen felül a "minden más" kulturális eseményekre vonatkozó ajánlók is.


A kulturális szektorban tevékenykedő programszervezők és marketing szakemberek nemcsak hogy megszokták, de alapvető fontosságúnak is tartják, hogy aktuális ajánlatuk szerepeljen hétről-hétre a Pesti Est hasábjain, sőt annak önálló szerkesztésű online változatán, az Est.hu országos programajánló honlapon is. A Pesti Est az évek során eljutott oda, hogy a megkerülhetetlen híd szerepét képezi a programmagazinban hirdető partnerek és kulturális szolgáltatók között, ezzel a szereppel is jó irányba alakítva, fejlesztve a hazai kulturális élet és a piaci szereplők közötti viszonyokat.

 

Az Est Média kiépülésének fontosabb állomásai


Az Est Média kiépülésének fontosabb állomásai
 


 

  • 1991 december: A Pesti Est ötletének megszületése
  • 1992 február: Pesti Est Bt. megalakulása
  • 1992 április 17.: Pesti Est indulása
  • 1995 ősz: Internetes verzió elindulása (statikus site)
  • 1996 május: Duna TV napi programajánló indulása
  • 1996 június: EST Produkció megalakulása
  • 1996 december: Junior indulása Budapesten
  • 1996 december 5.: Az első vidéki Est, a Debreceni-Nyíregyházi Est indulása
  • 1997 tavasz: Súgó indulás Budapesten
  • 1997 nyár: 5 éves a Pesti Est party a Széchenyi fürdőben
  • 1997 ősz: Pesti Est koncertek (John Mayall, Blues Brothers, Chick Corea, James Brown)
  • 1997 ősz-1998: Elindul néhány Vidéki Est (Pécs, Kecskemét, Szolnok)
  • 1998 tél: Egységes Vidéki Est Lapok hálózatának kialakításának kezdete
  • 1999 ősz: Pesti Est Café megnyílik
  • 2000 tavasz: Új Est.hu site (1.0 verzió)
  • 2000 tavasz: Frekvenciát nyer az EST Rádió
  • 2000 tavasz: Teljes az egységes országos Est Lapok hálózat, 176 000 példányban
  • 2000 június: Egri Est Café megnyílik
  • 2000 július: EST FM 98.6 indulása
  • 2000 ősz: Országos Junior indulása
  • 2000 ősz: Országos Súgó indulása
  • 2001 március: Az első Súgó Csiga Díj kiosztása, az első gála
  • 2001 június: Országos Club Guide
  • 2001 szeptember: EST CARD indulása
  • 2001 október: EST Karrier indulása
  • 2001 október: EST Taxi indulása
  • 2001 december: DVD Est Extra és Internet e-Guide indulása
  • 2002 március: Fénypont Média /Indoor átvétele
  • 2002 december: Est Rádió Kft. eladása a kisebbségi tulajdonosnak
  • 2003 február: Fénypont Média megvásárolja az O'Zone International Kft.-t
  • 2003 június 1.: Az Est Lapok régiós felépítés szerinti működésének kezdete
  • 2003 június 20.: EST Taxi működésének megszüntetése
  • 2004 június: Pesti Est olvasótábor 200.376 fő (előző félév 179.001 fő)
  • 2004 augusztus 12.: megjelenik a Pesti X-et (ejtsd: pesti ex), a Pesti Test megújult változata
  • 2004 október: A Pesti Est 18%-al emeli példányszámát: 110.000 példányról 130.000 példányra
  • 2004 október: A Debreceni-Nyíregyházi Est kettéválása
  • 2004 október: Az Est Lapok összpéldányszáma: 194 000
  • 2004 december: Pesti Est olvasótábor 243.000 fő (Pesti Est Súgó 76.000 fő)
  •  


  • 2007 elején - miután a tulajdonos-menedzserek több üzleti befektetése (Est Taxi, Est FM rádió) megbukott, konkurenciájuk támadt ([Exit Magazin] és Flyerz), illetve a menedzsment feladatok terén sem tudták megfelelően irányítani a megnövekedett cégcsoportot - a cégcsoport fizetésképtelenné vált. Ezért Melis és Lang (egy 2002-es gondolatot újra - immár alternatíva nélküli kényszerből - elővéve) kiszálltak a veszteséges üzletből, és a [Sziget]es [Gerendai Károly] közvetítésével és közreműködésével, egy közbeiktatott pénzügyi befektetőn keresztül végül eladták a céget az Econet Nyrt.-nek, aki rögtön tőkeinjekciót hajtott azon végre. Továbbiakat lásd: [Est Media Group].









  • Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
    egyészségügyi
    enciklopédia
    gazdasági és
    pénzügyi tudástár
    internetes
    tudástár
    kerékpáros
    tudástár
    borkulturális
    tudástár
    jóga gyakorlatok,
    tudástár
    mindenki
    szakácskönyve
    nagy fájlok küldése

     


    Kigondolta és létrehozta