Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: eseménymarketing
Verzió: 3  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-09-17 17:25:55
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Az eseménymarketing (Event Marketing) egy marketing kommunikációs eszköz, mely egy adott vállalt [arculat]ához illeszkedő [rendezvény] megszervezését és lebonyolítását jelenti. E rendezvény célja a vállalat, a márka vagy a termék összekapcsolása egy pozitív, kellemes, egyedülálló élménnyel.
Az eseménymarketing célja, hogy vendégek számára kialakuljon egy pozitív képzettársítás a rendezvény és a vállalat, [márka] vagy termék között. (Például [Coca-Cola] Beach House)


Az eseménymarketing ([Event Marketing]) egy [marketingkommunikáció]s eszköz, mely egy adott vállalat [arculat]ához illeszkedő [rendezvény] megszervezését és lebonyolítását jelenti. E rendezvény célja a [vállalat], a [márka] vagy a [termék] összekapcsolása egy pozitív, kellemes, egyedülálló élménnyel.
Az eseménymarketing célja, hogy vendégek számára kialakuljon egy pozitív képzettársítás a rendezvény és a vállalat, márka vagy termék között. (Például [Coca-Cola] Beach House)


E rendezvényeknek nem célja a közvetlen eladás, de több formában (akár dekorációként) is feltűnik a márka vagy a termék, így a vendégek a termékkel közvetlenül is találkoznak.
A rendezvénynek ötletesnek, egyedinek kell lennie, megkülönböztethetővé kell válnia a többi rendezvénytől, hogy a célcsoport figyelmét megragadhassa, hogy maradandó élményt nyújthasson a vendégek számára és jól érezhessék magukat. Ez által tud pozitív élményt nyújtani számukra ez az esemény és így a márka is. Alkalmazhatók nem mindennapi kommunikációs eszközök, mint például [égre rajzolás, égre írás] vagy [éjszakai légi fényreklám], attól függően, hogy milyen napszakban kerül megrendezésre és milyen stílusú az adott rendezvény.

A rendezvénynek ötletesnek, egyedinek kell lennie, megkülönböztethetővé kell válnia a többi rendezvénytől, hogy a [célcsoport] figyelmét megragadhassa, hogy maradandó élményt nyújthasson a vendégek számára és jól érezhessék magukat. Ez által tud pozitív élményt nyújtani számukra ez az esemény és így a márka is. Alkalmazhatók nem mindennapi kommunikációs eszközök, mint például [égre rajzolás, égre írás] vagy [éjszakai légi fényreklám], attól függően, hogy milyen napszakban kerül megrendezésre és milyen stílusú az adott rendezvény.

 

 


 


 

 

 

 

 


 


 

 

Ajánlott cikk: Marketinginfo - Egyre fontosabb az eseménymarketing - http://marketinginfo.hu/hirek/article.php?id=13417
 

 

 


 










Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta