Céginformáció:
A DoubleVerify az online média ellenőrzésének az úttörője. Céljuk, hogy a hirdetőügynökségek minél jobban eligazodjanak az online hirdetések világában, és küldetésüknek tekintik, hogy az átláthatóság és a felelőségre vonhatóság megjelenjen tevékenységükben. A DoubleVerify egyedülálló helyzetben van a digitális reklámiparban azáltal, hogy a legnagyobb kiadókkal, hirdetőkkel, hirdetési hálózatokkal, ad exchange-ekkel van kapcsolatban. A cég minden egyes reklámkampányt vizsgál, méri, hogy milyen benyomást kelt, és hogy jó helyen vannak-e elhelyezve a reklámok. A DoubleVerify a top 15 ad networkből 10-zel van kapcsolatban, valamint az [Fortune 500]?-as listáján szereplő brandből több mint 100-zal. Emellett a DoubleVerify minden jelentős portállal is kapcsolatban áll.
Alapítás:
Oren Netzer 2008-ban alapította a vállalatot azzal a szándékkal, hogy az online hirdetések menete, megjelentetése átlátható legyen az online piac minden szereplője számára. Ez a szolgáltatás válasz arra a helyzetre, amely többek között az ad network-ök (főként az ún. blind network-ök) elterjedése miatt alakult ki, azaz hogy a hirdetők nem tudják, hogy pontosan hol és mikor jelennek meg a reklámjaik, a [publisher]?ek pedig nem tudják, hogy milyen hirdetések futnak a felületeiken.
Fő ügyfelei:
- Kiadók (publisher)
- Médiaügynökségek
- Hirdető cégek
- Pénzügyi elemzők
Befektetői:
- Blumberg Capital
- Genacast Ventures
- First Round Capital
- Institutional Venture Partners
Elérhetőségei:
A vállalat központja:
New York
575 8th Avenue, 7th Floor
New York, NY 10018
A vállalat európai központja:
Egyesült Királyság
20 Broadwick Street
London W1F8HT
Legfontosabb partnerei:
American Express, Coca-Cola, Walmart, Bank of America, T-Mobile, ike, Adbrite, Interclick, IPG, Publicis, Brightroll, Dedicatedmedia, BBE, TrafficMarketPlace, Mediamath, Tribal Fusion
forrás: www.doubleverify.com