Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: direct mail
Verzió: 7  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2011-08-11 14:29:45
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A direct mail a [direkt marketing] legnagyobb hagyományokkal rendelkező eszköze. A [hirdető], a [termék]/[szolgáltatás] gyártója/forgalmazója közvetlen (direkt) ajánlatot tesz potenciális [fogyasztó]i/megrendelői számára - ehhez a klasszikus postai küldemény formáját választva.

 

A direct mail - mint minden DM eszköz - célja lehet [promóció]s, a fogyasztó/megrendelő első megkeresése, új termék vagy akciós lehetőségek megismertetése és megrendelések közvetlen generálása, de lehet egy átfogó [CRM] aktivitás, sőt [hűségprogram] része, a kapcsolattartás egy hagyományos és sok esetben a legjobban működő formája is.

 

A Direkt Marketing Szövetség 2006 évben megrendelt magyarországi piackutatásának eredményei azt mutatják, hogy a [célcsoport] tagjai legkevésbé a nevükre címzett postai küldeményeket "dobják el", és az áruházi katalógusokon kívül leginkább azokat olvassák el figyelmesen.


A Direkt Marketing Szövetség [DMSZ] 2006 évben megrendelt magyarországi piackutatásának eredményei azt mutatják, hogy a [célcsoport] tagjai legkevésbé a nevükre címzett postai küldeményeket "dobják el", és az áruházi katalógusokon kívül leginkább azokat olvassák el figyelmesen.


 

Linkek











Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta