Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: cost-per-click
Verzió: 2  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-09-14 16:12:27
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

cost-per-click (CPC): a hirdetésre történő egy rákattintásra eső reklámköltség az online médiumok esetében. Leggyakrabban a keresőkben bevett árazási mód (más néven pay-per-click - PPC), amely előnye, hogy jól tervezhető, és hogy csak a hirdető számára valódi értékkel bíró reklámmegjelenések után kell fizetni.


cost-per-click (CPC): a hirdetésre történő egy rákattintásra eső [reklám]költség az online médiumok esetében. Leggyakrabban a keresőkben bevett árazási mód (más néven [pay-per-click] - PPC), amely előnye, hogy jól tervezhető, és hogy csak a [hirdető] számára valódi értékkel bíró reklámmegjelenések után kell fizetni.


Hátránya lehet a megjelenés alapon történő fizetéssel szemben, ha a kampánykreatív annyira hatásos, hogy olyan sok rákattintást generál, amely esetén már inkább megérné adott büdzséből megjelenés alapon vásárolni, így maximalizálva a klikkszámot.









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta