Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: content integration
Verzió: 4  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2017-02-13 12:55:58
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A content integration vagy más néven tartalomba integrált reklám egy adott médium (print, [weboldal] stb.) tartalmában, szövegében beágyazottan megjelenő [reklám]hirdetés. E módszer által a hirdető [kommunikáció]jával kevésbé tűnik agresszívnak a felhasználó számára, mint egy megszakító reklámmal vagy zavaró ("villogó") hirdetésekkel, így hatékonyabban tudja üzenetét eljuttatni [célcsoport]jához. A [marketingkommunikáció] e fajtáját [advertorial]ként is emlegetik az advertisement (reklám) és az editorial (szerkesztőségi cikk) szavak összeolvasztásával, ami leginkább a sajtóközlemények fizetett megjelenítésének eszköze.

A 2010-es években elterjedt natív reklámozás vagy natív hirdetések kifejezetések is ugyanezt a marketingkommunikációs taktikát írják le, azaz a tartalommarketing vásárolt médiás (forgalomterelő) módját.


A 2010-es években elterjedt natív reklámozás vagy natív hirdetések kifejezetések is ugyanezt a marketingkommunikációs taktikát írják le, azaz a [tartalommarketing] vásárolt médiás (forgalomterelő) módját.










Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta