Kampány: Signs (Jelek)
Ügyfél: COCA-COLA EURASIA
Termék: Schweppes
Kampány készítője: Publicis Mojo Auckland, Új-Zéland
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Arany helyezés, 2009
A kampány bemutatása:
A Coca-Cola Schweppes márkája "felnőtt" üdítőitalként van pozícionálva, és a népszerűsítésére született meg a 'Signs' című, 12 perces kisfilm.
A történet "Hol lelsz szerelemre? Ha tudnánk, mind odanéznénk." kérdés köré fonódik, bár néha csak egy jelre van szükség. A főszereplő (Nick Russel) nehezen találja helyét a városban, unalmasnak találja munkáját, egészen addig a pillanatig, amíg a szomszédos irodaház ablakában meg nem pillant egy hölgyet (Kerstie Morsaai). Kezdetét veszi egy szerelmi történet, amelyben a két főszereplő egymással jelekkel kommunikál az üvegen keresztül, a közös bennük, hogy mind ketten Schweppes üdítőt fogyasztanak.
A Schweppes "Signs" rövidfilm a felkerült a Youtube videómegosztóra, ahol a mai napig több mint 2,2 millióan látták, az 57. legjobb filmként szerepel.
'Signs' kisfilm:
Kampány tervezői:
|