Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: BrandTrend
Verzió: 9  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2020-05-17 14:22:30
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A BrandTrend Kft. (2013. januártól májusig truEmarketing Kft. néven) [Kőszegi András] média és marketing szakújságíró által alapított médiavállalkozás, ami a 2007-től aktívan működő Brandtrend.hu marketingszakmai híroldal üzemeltetését is végzi (utóbbi a Gazdasági rádióban a kétezres években futó, Kőszegi által vezetett BrandFocus című marketingműsor szerves folytatásaként, kiegészítéseként jött létre). 2013 óta Trunkné dr. Jánosy Zsuzsanna a BrandTrend Kft. 50%-os társtulajdonosa. Társulását követően a BrandTrend márkatanácsadási üzletágat indított.


A BrandTrend Kft. (2013. januártól májusig truEmarketing Kft. néven) [Kőszegi András] média és marketing szakújságíró által alapított médiavállalkozás, ami a 2004-től működő Brandtrend.hu marketingszakmai híroldal üzemeltetését is végzi (utóbbi a Gazdasági rádióban a kétezres években futó, Kőszegi által vezetett BrandFocus című marketingműsor szerves folytatásaként, kiegészítéseként jött létre). 2013 óta Trunkné dr. Jánosy Zsuzsanna a BrandTrend Kft. 50%-os társtulajdonosa. Társulását követően a BrandTrend márkatanácsadási üzletágat indított.


A vállalkozás médiaelemei: a 2004-től üzemeltetett weboldal, a márka hírekkel foglalkozó Brandtrend.hu, hírlevele és Facebook oldala, továbbá a 2011-2018 között működő, vállalati felelősségvállalás témájú hírportál, a külön márkázott [Socailbranding.hu), illetve a 2014 novemberében megrendezett Brandingpopstars konferencia. A tanácsadási üzletághoz tartozott a 2018-ig működő markatanacsadas.hu oldal. A BrandTrend Branding Dialog márkanév alatt a Világgazdasággal közös negyedéves print kiadványt is üzmeltetett.

A BrandTrend - ahogy az a nevéből is következik - erősen fókuszál a [márkázás]sal kapcsolatos kérdésekre. Megfogalmazásuk szerint: "a média, a marketing és a reklám a globális gazdaság egyik legjelentősebb húzó ágazata. A mai fogyasztói központú társadalomban az orientációs rendszer alap eleme a [márka]. Ennek ismerete ugyanúgy fontos a szakmában dolgozóknak, mint a fogyasztóknak. Az egyre telítődő piacokon nagy szükség van a márkázásra a fogyasztók, és az üzleti ügyfeleknek szánt termékek és szolgáltatások körében is. Egyre több vállalat és vállalkozás ismeri fel a márka alapú kommunikáció előnyeit a kizárólag értékesítést támogató kommunikációval ([promóció]) szemben."

Az alapító Kőszegi András 2018-ban lemondott az ügyvezetőségről, azóta nem vesz részt a BrandTrend életében, az ügyvezetést Trunkné dr. Jánosy Zsuzsanna vette át.


Az alapító Kőszegi András 2018-ban lemondott az ügyvezetőségről, azóta nem vesz részt a BrandTrend életében, az ügyvezetést Trunkné dr. Jánosy Zsuzsanna vette át.



Kapcsolódó hivatkozás:

brandtrend.hu

BrandTrend Facebook oldal

 

 

 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta