Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A brainstorming egy egyfajta ötletbörze, egy kreativitást serkentő csoportos ötletelés, módszer, amit valamilyen probléma megoldására alkalmazunk, vagy akkor ha új ötletek, kreatív anyagok, szlogenek kitalálása a cél.


A módszer célja, hogy  a csoport minél több és jobb ötletet tudjon kitalálni és közben egyre jobbá váljon az együttgondolkodás.
A brainstormingolás lényege hogy a csoporttagok szabadon, mindenféle gátlás és logikai ésszerűség nélkül minden ötletüket bedobják, egymás ötleteit tovább építik.
Egy jól strukturált 30 perces brainstorminggal, akár több hetes kreatív munkát is elő lehet készíteni.


A brainstormingnak van egy moderátora, aki levezényli, összefogja a csoport munkáját, lejegyzi az ötleteket és segít kiválasztani a legjobbakat.  Később a csoport már moderátor nélkül is képes lesz kihozni magából a legjobbat.


A brainstorming lépései:

  • a probléma vagy kérdés megfogalmazása
  • a résztvevők kiválasztása
  • brainstorming
  • az ötletek összegyűjtése
  • az eredmények hasznosítása, majd az ötletek átültetése a gyakorlatba


A szócikkhez társított címkék:
kreatív , marketing , ötletbörze







Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta