Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Bónusz Brigád
Verzió: 1  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2012-07-19 18:22:07
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A vállalkozás 2010. szeptember elsején indult [Heller Gábor] és [Kaprinay Zoltán] alapításával.  

 

Koncepciójuk az akkor már jól működő - azóta viszont komoly gondokkal küzdő, az üzleti modelljét nem igazoló - amerikai [Groupon] közösségi vásárlói oldal hazai igényekre való adaptálása volt, melynek lényege, hogy a vásárlói közösségek erejét kihasználva lealkudják az egyes szolgáltatások árait, és a kedvezményes ajánlatokból jelentős mennyiséget értékesítenek az adott közösségen belül. Ennek az értékesítési formának az alapját azok a szolgáltatók képezik, akik az értékesítésre ajánlott időszakos kedvezményeket [promóció]nak, a Bónusz Brigádot pedig nem értékesítési portálnak, hanem [médiafelület]nek tekintik, amelyen kockázatmentesen és garantált eredménnyel jelenhetnek meg. A modell lényege ugyanis az, hogy a szolgáltató csak akkor fizet, amikor valaki beváltja nála a bónuszt, miközben ajánlata akár több millió fogyasztót is elér.
 
A vásárlók oldaláról is egyszerű a kedvezményes szolgáltatás vagy termék megvásárlása: a vevő a fizetés után hozzáfér egy kinyomtatható [kupon]hoz, ami feljogosítja őt arra, hogy egy meghatározott időn belül igénybe vegye a kedvezményt. A vevő addig nem fizet, amíg az ajánlathoz kötött érdeklődők minimum létszáma össze nem jön. Az online átutalásos rendszer csak akkor terheli be a vevő bankkártyáját, ha összegyűlt a szolgáltatást igénybe vevők minimum létszáma, amely kedvezmény életbe lépéséhez szükséges. A minimum szám eléréséig csak befoglalásra kerül a vásárlás összege, tényleges kifizetés nem történik.
 
Indulásakor a Bónusz Brigád még csak szolgáltatásokat nyújtó cégek bevonásával a 25–40 év közötti aktív, magas elvárásokat támasztó, fizetőképes vásárlói réteget célozta meg, de egy év működés után 2011 szeptemberétől a vásárlói igényekre reagálva termékekkel is bővítette kínálatát.

A folyamatos tartalmi és technológiai fejlesztéseknek köszönhetően az összes hazai közösségi vásárlói oldalt megelőzve, de még Európában is a második helyezést megszerezve fejlesztette ki alkalmazását [iPhone] okostelefonra, majd később [Android]ra is. A [Gravity R&D] segítségével Európában elsőként nyújtott testreszabott ajánlatokat. A vásárlás technikai lehetőségei is folyamatosan bővültek, ma már lehetőség van bankkártya, PayPal, MasterCard Mobile, banki átutalás vagy készpénzbefizetés használatára, sőt személyes vásárlásra is a budapesti Brigád Boltban, ami egyben személyes ügyfélszolgálati feladatokat is ellát.

 
A Bónusz Brigád elsőként vezette be az országban a teljes pénzvisszafizetési garanciát. Az oldalon regisztráltak száma meghaladja a félmilliót, a Facebookon több mint 315 000 rajongójuk van, a vásárlók pedig a "Brigádnak" köszönhetően eddig több mint hárommilliárd forintot spóroltak. A Bónusz Brigád kiveszi a részét jótékonykodásból is, eddig több civil szervezetet vagy ügyet támogattak, mint például a Rex Kutyaotthont, a koraszülötteket segítő Peter Cerny Alapítványt, a nők elleni erőszak áldozatainak védelmét vagy élelmiszergyűjtést a szegényeknek.  

 

 

Kapcsolódó link:

 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta