Céginformáció:
A Blue State Digital piaci ügyfelek mellett politikai és non-profit szervezetek számára készít online kampányokat. Legismertebb munkája az Obama/Biden elnökválasztási kampány (USA), azaz Obama for America interaktív része 2008-ból. Vagy például az első brazil elnöknő, Dilma Rousseff megválasztásához vezető online kampány 2010-ben.
A BSD-t 2004-ben alapították Washingtonban.
A négy alapító Howard Dean 2004-es elnöki kampányának stábjából került ki: Clay A. Johnson (2008-ban kivált a cégből), Joe Rospars (new media director, később kreatívigazgató, Jascha Franklin-Hodge és Ben Self.
2010. december 30-án bejelentették, hogy a világ legnagyobb kommunikációs hálózata, a WPP Group - a holding digitális befektetési és ügyökségi cégén, a [WPP Digital]?-on keresztül - felvásárolta a Blue State Digitalt. A BSD ekkor már Nagy-Britanniában is jelen volt brit leányvállalatának londoni irodájával. Emellett - Washington DC-n kívül - Bostonban, New York-ban és Los Angelesben van az ügynökségnek irodája.
Tevékenység:
2011 elején a cégben összesen 130-an dolgoznak, az évek során több mint 250 ügyfelük számára. Grassroots marketing, brand advocacy, azaz ügyfél-evangelizmus, social networking, online adománygyűjtés tartozik a profiljába, amely eszközök integrálásához BSD Online Tools néven technológiai eszköztárat is fejlesztettek. Emellett természetesen web dizájnnal, (web)fejlesztéssel és stratégiai kommunikációs tanácsadással is foglalkoznak.
Egyéb adatok:
Kapcsolódó linkek:
Ügynökségi weboldal: www.bluestatedigital.com
BSD Online Tools: www.bsdtools.com