Személyes információk:
Arany Gábor
Újságíró, szerkesztő, kampánytervező, social media szakember, reklámügynökségi stratégiai vezető.
Szakmai előmenetel:
Az 1990-es évek elején elvégzi a Komlósi Oktatási Média Iskolát, majd rögtön a műhelymunkának helyt adó Nemzeti sport riportere lesz, később szakújságírója, oldalszerkesztője. Később dolgozik a Népszabadságnak, Origo.hu-nak, sportforum.hu-nak, Spuri Futó-Triatlon Magazinnak, főszerkesztője lesz a mozduljvelunk.hu portálnak, majd 1998-ban megalapítja és vezeti az AMH Hírügynökséget (Arany-Média Hírügynökség), amely speciális, MTI által nem kezelt hírekre fókuszált.
Egykori iskolájának, a KOS Média intézménynek időszakos szemináriumi tanára, ahonnan gyakornokokat is képez az AMH-nak.
2005-től a svájci tulajdonú Hartl Haus magyarországi megjelenésének, termékbevezetésének PR-kommunikációs menedzsere; a brand felépítéséért, majd a teljes marketingért felel, 2006-tól az értékesítésért is.
2011-től ügyféloldalról átáll ügynökségi oldalra. Az Armadillo Kreatív Ügynökség stratégiai tervezője, majd stratégiai vezetője; bevezeti az ügynökség PR-ját, komplex kampányok tervezését, a social média és influencer üzletágat , valamint a CSR, társadalmi felelősségvállalás programot. 2012-től az Armadillo operatív igazgatója.
Egyéb tudnivalók:
Nevéhez fűződnek különböző rendezvények, események teljes körű média- és marketingmunkái (Palóc Triatlon, Junior Aerobic EB, Olimpiai Ötpróba, Fertő-Tó kör szupermaratoni- és kerékpárverseny, Himalája expedíció). Kiemelkedően fontos szerepet játszik életében a környezetvédelem: a Zöldgömb Sport Klub (kulturális, környezetvédelmi- és sportrendezvények) egyik alapító tagja.