Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Ambient Média tagozat
Verzió: 3  
Változtatta: Xenia
Változtatás dátuma: 2009-09-10 17:59:12
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Ambient Média tagozat: A [Magyar Reklámszövetség] egyik legújabb tagozata, melynek célja az [ambient médiumok] széleskörű megismertetése és elfogadtatása a piaccal, szakmai érdekképviselet nyújtása hazai és nemzetközi fórumokon, illetve folyamatos kommunikáció a szakmai szervezetekkel, reklámügynökségekkel, médiavásárlókkal, szaksajtóval.


Ambient Média tagozat: A [Magyar Reklámszövetség] egyik legújabb tagozata, melynek célja az [ambient médiumok] széleskörű megismertetése és elfogadtatása a [piac]cal, szakmai érdekképviselet nyújtása hazai és nemzetközi [fórum]okon, illetve folyamatos [kommunikáció] a szakmai szervezetekkel, [reklámügynökség]ekkel, [médiavásárló]kkal, szak[sajtó]val.



A tagozat összefogja azokat a magyarországi reklámpiacon tevékenykedő médiatulajdonosokat, melyek ambient médiafelületekkel rendelkeznek. A tagozat alapítói is ezen a területen tevékenykednek: Baráth Károly ([Quad Light] Média), Bakk Attila ([PIXMAN nomadic media]) és Koren Zoltán ([PromoGroup Hungary]).


A tagozat összefogja azokat a magyarországi [reklám]piacon tevékenykedő médiatulajdonosokat, melyek ambient médiafelületekkel rendelkeznek. A tagozat alapítói is ezen a területen tevékenykednek: Baráth Károly ([Quad Light] Média), Bakk Attila ([PIXMAN nomadic media]) és Koren Zoltán ([PromoGroup Hungary]).


 

A tagozat egyik legfőbb célja, hogy az ambient reklámeszközök széleskörű megismertetése révén elmozdítsa az egysíkú médiavásárlási szokásokat az alternatív eszközök irányába. Meghatározó feladatának tartja, hogy az alternatív eszközöket is alkalmazó kampányokról készült hatástanulmányokat, tapasztalatokat publikálja a szakma felé, ezzel is elősegítve az ambient médiumok előnyeinek megismertetését.


A tagozat egyik legfőbb célja, hogy az ambient reklámeszközök széleskörű megismertetése révén elmozdítsa az egysíkú médiavásárlási szokásokat az alternatív eszközök irányába. Meghatározó feladatának tartja, hogy az alternatív eszközöket is alkalmazó [kampány]okról készült hatástanulmányokat, tapasztalatokat publikálja a szakma felé, ezzel is elősegítve az ambient médiumok előnyeinek megismertetését.


 

A tagozat képviseli a szegmenst szakmai konferenciákon, kiállításokon, tagjainak érdekképviseletet és érdekvédelmet nyújt. Céljai közt szerepel, hogy elősegítse az ambient média mérhetővé és tervezhetővé tételét, kutatócégekkel való együttműködése során segítse a hatékonysági mérések és módszereinek kidolgozását.

 











Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta