Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A 4V is a 4P modell alapjaira épít, fogyasztóközpontú megfigyelést tükrözve a gyorsan változó környezetben. Ld. még: 4C modell



 



4C                                    -> 4V



Consumer need               -> Validity – a fogyasztói igények mellett, azokat esetleg felülbíráló faktorok figyelembevétele. pl: környezetvédelem, biztonság, társadalmi szempontok



Cost to satisfy                   -> Value – az érték, minőségközpontú marketing előtérbe kerülése a társadalmi és gazdasági fejlődéssel. pl: bio élelmiszerek, minőségi ruházkodás



Convenience to buy         -> Venue – vásárlás otthon, kényelmesen, napi 24 órában, a világ bármely pontjáról.



Communication                -> Vogue – a kommunikáció iránya mellett fontos annak sikeressége, kedveltsége, divatossága.








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta